2012. október 28., vasárnap

tökfej

Szoval az ugy volt, hogy a Luca mondta, hogy majd figyeljek vasárnap, amikor kész lesz a töke, én pedig incselkedtem kicsit, hogy mi ez ha nem kihívás. Aztán vasárnap reggel az fogadott a fészbukon, hogy wmet is meg engem is bejelölt A Halálcsillagon amit előző nap faragott.

 Szuper lett mondanom se kell, levert a hideg víz, pedig faragni se akartam, tök se volt otthon. wm elkísért a kisboltba, ott se volt tök, meg ötletem se nagyon volt, vagy a Luca feje, vagy wm javaslatára Pinhead a Hellraiserből. A vesztesek nyugalmával elbringáztam a nagyteszkóba, gyönyörű volt az idő a borda meg megvárt a sütőben. Vettem tehát tököt, meg sajtot ha már ott voltam, meg fogpiszkálót ha az utóbbi mellett döntenék.

Pinheadról lemondtam hamar egy-két képet látván, de Lucára már megvolt a tervem, csak le kell fekete-fehéríteni egy fotóját, és azt belevésni a tök felszínére, könnyű.

 Csak mondjuk rajzolni nem tudok, a nyomtató meg beszart, szóval mondani sokkal könnyebb. Végül mérgemben nekiestem késsel, és szar volt és szar volt,(ez és eldöntöttem, hogy egy nagy halom tökbelsőség lesz a napi fotó, de aztán belevilágítottam az éjjeli lámpával, és rájöttem hogy lesz ebből még matt. szóval faragtam bőszen tovább, a lámpát ki se vettem a tökből, végül a vonalak éleit egy smirglis fúrófejjel elkentem és voálá,


Jó nyilván az eredeti kép sokkal sokkal gyönyörűbb:



Meg az sem mindegy, hogy milyen szögből fotózom:
mert innen a fogak már eléggé elhalovinesednek





de első próbálkozásnak azért eléggé faintos.



Érdekességképpen pedig megmutatom szembefényben, így azért érthetőbb miért mondtam hogy nem olyan nehéz, főleg annak aki rajzolni is tud:


(mondjuk innen nézve egy fekete bajusszal Hitelrnek is elmenne)

Hát így.

4 megjegyzés:

lucita írta...

LOVE!

lucita írta...

Es ha mar Star Wars, egy wtf elmeny meg igy mara, mondjuk, "luke, en vagyok az anyad rovatkent":
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/183874_446683662035692_137978666_n.jpg?dl=1

wwintermute írta...

:D nem tudom eldonteni, a kiscsaj vagya lehetett ez, vagy kompromisszum apuval (esetleg anyuka vagya es kompromosszum a kisfiuval)

sajtosbrokkoli írta...

Mindkettőtök előtt meghajoltam Luca, és Aklü!